سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
دوست دارم


کلبــــــــــــه*دایــــــــــــی

کلبه ی *فقیرانــــــــــــــه عشــــــــــــــقم

                                                                                                                                                                                                                     چه زیبا گفتم دوست دارم چه صادقانه پذیرفتی                                                                                                                                                                                                                                              چه فریبنده اغوشت برایم باز شدچه ابلهانه باتو خوش بودم                                                                                                                                                                                                                              چه کودکانه همه چیزم شدی چه زود به خاطر یک کلمه مرا ترک کردی                                                                                                                                                                                                                    چه ناجوانمردانه نیازمندت شدم چه حقیرانه واژغریبه خداحافظی به من امد                                                                                                                                                                                                                                               وچه بی رحمانه من سوختم..                                                                                                                                                                                                                                                                                                        



نظرات شما عزیزان:

cici
ساعت15:05---9 تير 1391
خییییییلی وبت جالبه
حتمااااااااااااا تو وبم بیا
نظر بدی خوشحال میشم
نظرت درباره تبادل لینک هم بهم بگو


مهسا
ساعت12:08---7 تير 1391
عالی بووووووووووود==ولی سعی کن مطالب بیشتری بزاری و یه عالمه عکس

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 4 تير 1391برچسب:,ساعت 16:42 توسط دایی جواد| |


Power By: LoxBlog.Com